Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9780749479930
N° edición
1

Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage (en Inglés)

Barry Leventhal (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage (en Inglés) - Leventhal, Barry

Libro Nuevo

$ 41.690

$ 83.370

Ahorras: $ 41.680

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 90 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Predictive Analytics for Marketers: Using Data Mining for Business Advantage (en Inglés)"

Predictive analytics has revolutionized marketing practice. It involves using many techniques from data mining, statistics, modelling, machine learning and artificial intelligence, to analyse current data and make predictions about unknown future events. In business terms, this enables companies to forecast consumer behaviour and much more. Predictive Analytics for Marketers will guide marketing professionals on how to apply predictive analytical tools to streamline business practices. Including comprehensive coverage of an array of predictive analytic tools and techniques, this book enables readers to harness patterns from past data, to make accurate and useful predictions that can be converted to business success. Truly global in its approach, the insights these techniques offer can be used to manage resources more effectively across all industries and sectors. Written in clear, non-technical language, Predictive Analytics for Marketers contains case studies from the author's more than 25 years of experience and articles from guest contributors, demonstrating how predictive analytics can be used to successfully achieve a range of business purposes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes