Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Preparing Classroom Teachers to Succeed With Second Language Learners: Lessons From a Faculty Learning Community (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415841160
N° edición
1

Preparing Classroom Teachers to Succeed With Second Language Learners: Lessons From a Faculty Learning Community (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Levine Thomas H. R. Howard Elizabeth Und M. Moss David: (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Preparing Classroom Teachers to Succeed With Second Language Learners: Lessons From a Faculty Learning Community (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Levine Thomas H. R. Howard Elizabeth Und M. Moss David:

Libro Físico

$ 108.780

$ 217.550

Ahorras: $ 108.770

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Preparing Classroom Teachers to Succeed With Second Language Learners: Lessons From a Faculty Learning Community (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

This volume identifies resources, models, and specific practices for improving teacher preparation for work with second language learners. It shows how faculty positioned themselves to learn from resources, experts, preservice teachers, their own practice, and each other. The teacher education professionals leverage their experience to offer theoretical and practical insights regarding how other faculty could develop their own knowledge, improve their courses, and understand their influence on the preservice teachers they serve. The book addresses challenges others are likely to experience while improving teacher preparation, including preservice teacher resistance, the challenge of adding to already-packed courses, the difficulty of recruiting and retaining busy faculty members, and the question of how to best frame the larger issues. The authors also address options for integrating the work of improving teacher preparation for linguistic diversity into a variety of different teacher education program designs. Finally, the book demonstrates a data-driven approach that makes this work consistent with many institutions' mandate to produce research and to collect evidence supporting accreditation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes