menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Primary Mathematics Pedagogy at the Intersection of Education Reform, Policy, and Culture: Comparative Insights From Ghana, Singapore, and the us. In International and Comparative Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367766641
N° edición
1

Primary Mathematics Pedagogy at the Intersection of Education Reform, Policy, and Culture: Comparative Insights From Ghana, Singapore, and the us. In International and Comparative Education) (en Inglés)

Sarah Murray; Princess Allotey (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Primary Mathematics Pedagogy at the Intersection of Education Reform, Policy, and Culture: Comparative Insights From Ghana, Singapore, and the us. In International and Comparative Education) (en Inglés) - Sarah Murray; Princess Allotey

Libro Nuevo

$ 163.140

$ 226.580

Ahorras: $ 63.440

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Primary Mathematics Pedagogy at the Intersection of Education Reform, Policy, and Culture: Comparative Insights From Ghana, Singapore, and the us. In International and Comparative Education) (en Inglés)"

This volume provides an in-depth, comparative examination of how primary mathematics education is influenced by national education reform, policy, local resources, and culture in three different countries.By drawing on first-hand observations and interviews, as well as analysis of policy documents and learning resources, the book considers the viability of transferring best practices in primary mathematics education across global contexts. Three diverse countries - Ghana, the US, and Singapore - are explored. Similarities and differences are highlighted, and the influence of national and regional initiatives related to pedagogical strategies, teacher education, and cultural expectations are considered, to offer an insightful examination of how best practices might be shared across borders.This book will benefit researchers, academics, and postgraduate scholars with an interest in international and comparative education, mathematics, and educational policy. Those with a specialization in primary mathematics education, including pedagogy and teacher preparation, will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes