Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Procedural Content Generation Via Machine Learning: An Overview (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.3 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783031167218

Procedural Content Generation Via Machine Learning: An Overview (en Inglés)

Matthew Guzdial (Autor) · Sam Snodgrass (Autor) · Adam J. Summerville (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Procedural Content Generation Via Machine Learning: An Overview (en Inglés) - Guzdial, Matthew ; Snodgrass, Sam ; Summerville, Adam J.

Libro Nuevo

$ 84.460

$ 153.570

Ahorras: $ 69.110

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 92 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Procedural Content Generation Via Machine Learning: An Overview (en Inglés)"

This book surveys current and future approaches to generating video game content with machine learning or Procedural Content Generation via Machine Learning (PCGML). Machine learning is having a major impact on many industries, including the video game industry. PCGML addresses the use of computers to generate new types of content for video games (game levels, quests, characters, etc.) by learning from existing content. The authors illustrate how PCGML is poised to transform the video games industry and provide the first ever beginner-focused guide to PCGML. This book features an accessible introduction to machine learning topics, and readers will gain a broad understanding of currently employed PCGML approaches in academia and industry. The authors provide guidance on how best to set up a PCGML project and identify open problems appropriate for a research project or thesis. This book is written with machine learning and games novices in mind and includes discussions of practical and ethical considerations along with resources and guidance for starting a new PCGML project.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes