Último día del CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Communities and the Work of High School Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.60
ISBN
0226500713
ISBN13
9780226500713
N° edición
1
Categorías

Professional Communities and the Work of High School Teaching (en Inglés)

Milbrey W. Mclaughlin; Joan E. Talbert (Autor) · University Of Chicago Press · Tapa Blanda

Professional Communities and the Work of High School Teaching (en Inglés) - Milbrey W. Mclaughlin; Joan E. Talbert

Libro Nuevo

$ 48.600

$ 88.370

Ahorras: $ 39.770

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Communities and the Work of High School Teaching (en Inglés)"

American high schools have never been under more pressure to reform: student populations are more diverse than ever, resources are limited, and teachers are expected to teach to high standards for all students. While many reformers look for change at the state or district level, the authors here argue that the most local contexts—schools, departments, and communities—matter the most to how well teachers perform in the classroom and how satisfied they are professionally. Their findings—based on one of the most extensive research projects ever done on secondary teaching—show that departmental cultures play a crucial role in classroom settings and expectations. In the same school, for example, social studies teachers described their students as "apathetic and unwilling to work," while English teachers described the same students as "bright, interesting, and energetic." With wide-ranging implications for educational practice and policy, this unprecedented look into teacher communities is essential reading for educators, administrators, and all those concerned with U. S. High Schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes