Compartir
Public Relations and the Digital: Professional Discourse and Change (en Inglés)
Clea Bourne
(Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Dura
Public Relations and the Digital: Professional Discourse and Change (en Inglés) - Bourne, Clea
$ 149.800
$ 249.670
Ahorras: $ 99.870
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 13 de Junio y el
Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Public Relations and the Digital: Professional Discourse and Change (en Inglés)"
This book takes a people-centred approach to the ever-fluid and rapidly-transforming professional world of public relations (PR) in the age of digital platforms. As everyday PR work becomes increasingly shaped by the platform economy, this is transforming how the PR profession talks about itself, its issues and concerns. Drawing on different textual genres and discursive strategies, the author examines the shifting boundaries between PR and adjacent fields such as advertising, marketing and journalism - and illuminates varied lifeworlds of PR professionals from different backgrounds, races and genders. Written for academics, practitioners and those interested in the world of public relations, the book will also be enjoyed by young professionals working in this interesting and fast-changing occupation.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.