días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Re-Examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138832992
N° edición
1

Re-Examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)

Amanda Berry Patricia Friedrichsen John Loughran (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Re-Examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés) - Amanda Berry Patricia Friedrichsen John Loughran

Libro Físico

$ 196.100

$ 326.840

Ahorras: $ 130.740

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Re-Examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education (Teaching and Learning in Science Series) (en Inglés)"

Pedagogical Content Knowledge (PCK) has been adapted, adopted, and taken up in a diversity of ways in science education since the concept was introduced in the mid-1980s. Now that it is so well embedded within the language of teaching and learning, research and knowledge about the construct needs to be more useable and applicable to the work of science teachers, especially so in these times when standards and other measures are being used to define their knowledge, skills, and abilities. Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education is organized around three themes: Re-examining PCK: Issues, ideas and development; Research developments and trajectories; Emerging themes in PCK research. Featuring the most up-to-date work from leading PCK scholars in science education across the globe, this volume maps where PCK has been, where it is going, and how it now informs and enhances knowledge of science teachers' professional knowledge. It illustrates how the PCK research agenda has developed and can make a difference to teachers' practice and students' learning of science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes