días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada reading at a crossroads?: disjunctures and continuities in conceptions and practices of reading in the 21st century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.7 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN
041589168x
ISBN13
9780415891684

reading at a crossroads?: disjunctures and continuities in conceptions and practices of reading in the 21st century (en Inglés)

Rand J. Spiro (Ilustrado por) · Michael Deschryver (Ilustrado por) · Michelle Schira Hagerman (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

reading at a crossroads?: disjunctures and continuities in conceptions and practices of reading in the 21st century (en Inglés) - Spiro, Rand J. ; Deschryver, Michael ; Hagerman, Michelle Schira

Libro Físico

$ 202.600

$ 337.660

Ahorras: $ 135.060

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "reading at a crossroads?: disjunctures and continuities in conceptions and practices of reading in the 21st century (en Inglés)"

The Internet is transforming the experience of reading and learning-through-reading. Is this transformation effecting a radical change in reading processes as readers synthesize understandings from fragments across multiple texts? Or, conversely, is the Internet merely a new place to use the same reading skills and processes developed through experience with traditional print-based media? Are the changes in reading processes a matter of degree, or are they fundamentally new? And if so, how must reading theory, research, and instruction adjust? This volume brings together distinguished experts from the fields of reading research, teacher education, educational psychology, cognitive science, rhetoric and composition, digital humanities, and educational technology to address these questions. Every question is not answered in every chapter. How could they be? But every contributor has many thoughtful things to say about a subset of these important questions. Together, they add up to a comprehensive response to the issues the field faces as it approaches what may well be-or not -a crossroads. A website devoted to extending discussion around the book in creative (and disjunctive) ways [readingatacrossroads.net] moves it beyond the printed page.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes