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portada readme first for a user ` s guide to qualitative methods (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN
1412998069
ISBN13
9781412998062
N° edición
0003

readme first for a user ` s guide to qualitative methods (en Inglés)

Janice Morse (Autor) · Lyn Richards (Autor) · Sage Publications, Inc · Tapa Blanda

readme first for a user ` s guide to qualitative methods (en Inglés) - Richards, Lyn ; Morse, Janice

Libro Nuevo

$ 94.990

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "readme first for a user ` s guide to qualitative methods (en Inglés)"

The Third Edition of this README FIRST for a User′s Guide to Qualitative Methods offers those new to qualitative inquiry a clear and practical handbook to doing qualitative research, the fit of questions to methods, and the tasks of getting started. In their direct and friendly style, Lyn Richards and Janice Morse help researchers reflect on why they are working qualitatively, choose an appropriate method, and confidently approach research design, data making, coding, analyzing and finally writing up their results.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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