Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Issn) [Soft Cover ] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781501519383

Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Issn) [Soft Cover ] (en Inglés)

Ahmadian Mohammad; García Mayo María Del Pilar (Autor) · Walter De Gruyter Inc · Tapa Blanda

Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Issn) [Soft Cover ] (en Inglés) - Ahmadian Mohammad; García Mayo María Del Pilar

Libro Nuevo

$ 43.000

$ 59.720

Ahorras: $ 16.720

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 95 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Issn) [Soft Cover ] (en Inglés)"

The last three decades have witnessed a growth of interest in research on tasks from various perspectives and numerous books and collections of articles have been published focusing on the notion of task and its utility in different contexts. Nevertheless, what is lacking is a multi-faceted examination of tasks from different important perspectives. This edited volume, with four sections of three chapters each, views tasks and Task-based Language Teaching (TBLT) from four distinct (but complementary) vantage points. In the first section, all chapters view tasks from a cognitive-interactionist angle with each addressing one key facet of either cognition or interaction (or both) in different contexts (CALL and EFL/ESL). Section two hinges on the idea that language teaching and learning is perhaps best conceptualized, understood, and investigated within a complexity theory framework which accounts for the dynamicity and interrelatedness of the variables involved. Viewing TBLT from a sociocultural lens is what connects the chapters included in the third section. Finally, the fourth section views TBLT from pedagogical and curricular vantage points.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes