Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
21
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501511479
N° edición
1
Categorías

Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)

Mohammad Javad / GarcÍA Mayo, MarÍA Del Pilar Ahmadian (Autor) · De Gruyter Mouton · Tapa Dura

Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés) - Mohammad Javad / GarcÍA Mayo, MarÍA Del Pilar Ahmadian

Libro Nuevo

$ 187.350

$ 340.630

Ahorras: $ 153.280

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Recent Perspectives on Task-Based Language Learning and Teaching (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)"

The last three decades have witnessed a growth of interest in research on tasks from various perspectives and numerous books and collections of articles have been published focusing on the notion of task and its utility in different contexts. Nevertheless, what is lacking is a multi-faceted examination of tasks from different important perspectives. This edited volume, with four sections of three chapters each, views tasks and Task-based Language Teaching (TBLT) from four distinct (but complementary) vantage points. In the first section, all chapters view tasks from a cognitive-interactionist angle with each addressing one key facet of either cognition or interaction (or both) in different contexts (CALL and EFL/ESL). Section two hinges on the idea that language teaching and learning is perhaps best conceptualized, understood, and investigated within a complexity theory framework which accounts for the dynamicity and interrelatedness of the variables involved. Viewing TBLT from a sociocultural lens is what connects the chapters included in the third section. Finally, the fourth section views TBLT from pedagogical and curricular vantage points.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes