Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Redefining Teaching Competence Through Immersive Programs: Practices for Culturally Sustaining Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
321
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.8 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783030247904

Redefining Teaching Competence Through Immersive Programs: Practices for Culturally Sustaining Classrooms (en Inglés)

Martin, Daniela ; Smolcic, Elizabeth (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Redefining Teaching Competence Through Immersive Programs: Practices for Culturally Sustaining Classrooms (en Inglés) - Martin, Daniela ; Smolcic, Elizabeth

Libro Físico

$ 214.440

$ 357.400

Ahorras: $ 142.960

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Redefining Teaching Competence Through Immersive Programs: Practices for Culturally Sustaining Classrooms (en Inglés)"

This edited book examines how teacher education utilises international immersion and field teaching (or service-learning) experience to develop teachers' global, multilingual and intercultural competencies, in preparation for entering today's culturally and linguistically diverse classrooms. Through a series of theory-based case studies, the authors demonstrate how teachers' awareness of social inequities and responsive actions, the ability to bridge one's own and others' perspectives, and understanding of key principles of second language learning are pedagogical concepts and skills that become ever more essential across all mainstream K-12 educational contexts. The chapters bring together the voices of teacher educators, intercultural learning theorists and pre- and in-service teachers to identify threads of practice and theory that can be applied within teacher education more broadly. This book will be of interest to academics, instructors and graduate students in the fields of teacher education, language learning, intercultural communication and social justice education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes