Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9780415833844

Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (en Inglés)

Samara Madrid (Ilustrado por) · David Fernie (Ilustrado por) · Rebecca Kantor (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (en Inglés) - Madrid, Samara ; Fernie, David ; Kantor, Rebecca

Libro Físico

$ 170.560

$ 341.110

Ahorras: $ 170.550

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (en Inglés)"

This volume examines the emotional world of the early childhood classroom as it affects young children (whose emotional wellbeing is crucial to successful learning), educators (for whom teaching is never a solely cognitive act), parents, and administrators. In a culture where issues such as bullying and teacher burnout comprise major challenges to student success, this book brings together diverse voices (researchers, practitioners, children, and parents) and multiple perspectives (theoretical and personal) to refocus attention on the pivotal role of emotion in schools. To do so, editors Samara Madrid, David Fernie, and Rebecca Kantor envision emotion as a dynamic, fluid, and negotiated construct, performed and produced in the daily lives of children and adults alike. A nuanced yet cohesive analysis, Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom thus presents a challenge to the overriding concern with quantifiable classroom achievement that increasingly threatens to push the emotional lives of classroom participants to the margins of educational and public discourse.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes