Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Research Methods for Classroom Discourse (Bloomsbury Research Methods for Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350072664
Categorías

Research Methods for Classroom Discourse (Bloomsbury Research Methods for Education) (en Inglés)

Jenni Ingram; Victoria Elliott (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Research Methods for Classroom Discourse (Bloomsbury Research Methods for Education) (en Inglés) - Jenni Ingram; Victoria Elliott

Libro Físico

$ 54.860

$ 91.430

Ahorras: $ 36.570

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Viernes 17 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Research Methods for Classroom Discourse (Bloomsbury Research Methods for Education) (en Inglés)"

Language, both spoken and written, is key to understanding learning processes in the classroom. Research Methods for Classroom Discourse is for those who want to investigate spoken interaction or other discourse in the classroom. It lays out clearly the different approaches which are possible, identifying the key principles of each. It addresses the differences between them and the consequences these differences might have for teachers and researchers. Each approach is outlined in terms of practical methods advice, reasons for use, and case studies in which the approach has been used in classroom discourse. Common approaches such as conversation analysis, positioning theory, and critical discourse analysis are included alongside more specialised approaches such as discursive psychology and corpus linguistics. The context of classroom research is used to frame all discussions, with connections to other uses and applications where it can enhance the research being undertaken. The authors demonstrate the relationship between these different theoretical approaches through considering particular applications to common topics within classroom research, such as multilingual learners, knowledge/ knowing and identity. The authors assume no prior knowledge of technical terms and a glossary of key term terms is included. Practical issues such as ethics, data collection and transcription are an integral part of the discussion throughout, providing students with all the knowledge needed to embark upon a successful research project in this area.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes