Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Retail Marketing Strategy: Delivering Shopper Delight (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781398695764

Retail Marketing Strategy: Delivering Shopper Delight (en Inglés)

Constant Berkhout (Autor) · Kogan Page · Tapa Dura

Retail Marketing Strategy: Delivering Shopper Delight (en Inglés) - Berkhout, Constant

Libro Nuevo

$ 154.130

$ 256.880

Ahorras: $ 102.750

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Retail Marketing Strategy: Delivering Shopper Delight (en Inglés)"

Basing shopper marketing strategy on customer insights is what differentiates market leading retail brands from weaker competitors. Many retail organizations lack business development and strategic departments that collect experiences, set benchmarks and create models and manuals. Retail Marketing Strategy makes the information available to drive new ways of thinking and make retail practice more agile for everyone. Outlining the five key capabilities required for retail excellence, namely in-store execution; organizational development; fact-driven decision making; multi-channel operations, and understanding customers, Retail Marketing Strategy answers some of the most difficult questions in retail including how to innovate to develop new ways to interact with customers across multiple channels, and how to replicate online success stories from other sectors. Practical steps are put forward for collating and interpreting the data generated in shopper activity, helping to make sense of trends and build effective strategy. Guidance is based throughout on neuromarketing research, providing a clear framework for building in experiential elements such as scent or music into the retail environment to really engage with consumers on an emotional level. If you are a marketing, branding or supply chain professional working in retail seeking straightforward and research-driven techniques for building lasting customer loyalty, or you are responsible for driving retail strategy in your organization, let Retail Marketing Strategy be your guide.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes