Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Robot Learning from Human Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
109
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 0.7 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9783031004421
N° edición
1

Robot Learning from Human Teachers (en Inglés)

Sonia Chernova (Autor) · Andrea L. Thomaz (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Robot Learning from Human Teachers (en Inglés) - Chernova, Sonia ; Thomaz, Andrea L.

Libro Nuevo

$ 60.520

$ 100.870

Ahorras: $ 40.350

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Robot Learning from Human Teachers (en Inglés)"

Learning from Demonstration (LfD) explores techniques for learning a task policy from examples provided by a human teacher. The field of LfD has grown into an extensive body of literature over the past 30 years, with a wide variety of approaches for encoding human demonstrations and modeling skills and tasks. Additionally, we have recently seen a focus on gathering data from non-expert human teachers (i.e., domain experts but not robotics experts). In this book, we provide an introduction to the field with a focus on the unique technical challenges associated with designing robots that learn from naive human teachers. We begin, in the introduction, with a unification of the various terminology seen in the literature as well as an outline of the design choices one has in designing an LfD system. Chapter 2 gives a brief survey of the psychology literature that provides insights from human social learning that are relevant to designing robotic social learners. Chapter 3 walks through an LfD interaction, surveying the design choices one makes and state of the art approaches in prior work. First, is the choice of input, how the human teacher interacts with the robot to provide demonstrations. Next, is the choice of modeling technique. Currently, there is a dichotomy in the field between approaches that model low-level motor skills and those that model high-level tasks composed of primitive actions. We devote a chapter to each of these. Chapter 7 is devoted to interactive and active learning approaches that allow the robot to refine an existing task model. And finally, Chapter 8 provides best practices for evaluation of LfD systems, with a focus on how to approach experiments with human subjects in this domain.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes