Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Science Teaching and a New Teacher Culture: Challenges and Opportunities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9783031500039

Science Teaching and a New Teacher Culture: Challenges and Opportunities (en Inglés)

Quintanilla Gatica, Mario Roberto ; Adúriz-Bravo, Agustín (Autor) · Springer · Tapa Dura

Science Teaching and a New Teacher Culture: Challenges and Opportunities (en Inglés) - Quintanilla Gatica, Mario Roberto ; Adúriz-Bravo, Agustín

Libro Nuevo

$ 227.620

$ 316.140

Ahorras: $ 88.520

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 85 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Science Teaching and a New Teacher Culture: Challenges and Opportunities (en Inglés)"

This edited volume discusses various epistemological positions about science teaching and the complex processes of understanding and learning in the classroom. Including discussions around Natural Sciences teacher training models, as well as the development of logics of reflection on practice based on critical and dialogic interpretative visions guiding higher level competency learning. It brings together contributions from researchers promoting a coherent and robust methodological analysis, theoretically based on the systematization of evidence in different contexts within Europe and Latin America.While supporting innovation in teacher training and science teaching, it offers specific contributions and suggestions for classroom work in the subjects of Physics, Chemistry and Biology. It includes didactic guidelines for experimental practices, for the evaluation of scientific learning, as well as for the use of epistemology and the history of science in teaching. In addition, it's considered an important contribution to the challenge of rebuilding science education programs as well as its correct implementation in schools and universities. This book is a translation of an original Spanish publication. The translation was done with the help of artificial intelligence (machine translation by the service DeepL.com). A subsequent human revision was done primarily in terms of content, so that the book will read stylistically differently from a conventional translation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes