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portada Search Engine Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.3 x 18.5 x 1.6 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN
0071597336
ISBN13
9780071597333
N° edición
1

Search Engine Marketing (en Inglés)

Andreas Ramos (Autor) · Stephanie Cota (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Blanda

Search Engine Marketing (en Inglés) - Ramos, Andreas ; Cota, Stephanie

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Search Engine Marketing (en Inglés)"

Publisher's Note: Products purchased from Third Party sellers are not guaranteed by the publisher for quality, authenticity, or access to any online entitlements included with the product.Revolutionize Your Internet MarketingLeverage today's Internet marketing strategies to reach customers, increase sales, and establish performance-based marketing in your organization. Search Engine Marketing explains how to use Web analytics, key performance indicators (KPIs), search engine optimization (SEO), and search marketing-the critical tools for success. Multichannel marketing, which uses radio, TV, and print to broadcast your message, is also covered. The book includes revealing interviews with industry experts as well as valuable tips on vendor selection. Implement an effective, integrated marketing program for your business with help from this definitive guide. Track and measure both digital and traditional marketing with analyticsDefine and use KPIs to manage campaigns and channels for maximum profitability Employ SEO strategies to increase leads, conversions, and salesUnderstand how website architecture, keywords, tags, and sitemaps affect search resultsUse PPC to place ads in search engines, radio, TV, and newspapersGet hands-on strategies for maximizing Google Analytics and Google AdWords

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El libro está escrito en Inglés.
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