Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Searching Out Loud - Unit Four: Sense-making -- How to Focus on Context, Including Misinformation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
138
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.8 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781733255493

Searching Out Loud - Unit Four: Sense-making -- How to Focus on Context, Including Misinformation (en Inglés)

Marc Solomon (Autor) · Society for Useful Information · Tapa Blanda

Searching Out Loud - Unit Four: Sense-making -- How to Focus on Context, Including Misinformation (en Inglés) - Solomon, Marc

Libro Nuevo

$ 19.820

$ 36.040

Ahorras: $ 16.220

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Searching Out Loud - Unit Four: Sense-making -- How to Focus on Context, Including Misinformation (en Inglés)"

Unit Four has two principle thrusts: (1) Approaching research social networks as a researcher; and (2), engaging them as a member, including how to screen, join, attract, and communicate through virtual communities. The slippery distinction between observer and participant is especially sensitive as we shift from the 'searching' to 'conversing'' phase of our research projects. This section focuses on ways to trail and gather background details on search targets that generate digital identities through their social media profiles, networks, and commentary. The model we use for reading networks and acting on them is called provider conjugation. Like verb conjugation, this tool helps to establish the flow and context of how information travels and the perceptions it carries with it. We also apply it to ourselves as information providers in determining the perceptions we want to form about us. This includes the types of contacts we want to attract and build into our own networks - especially in reaching out to search targets that prove to be social media party animals, digital hermits, or somewhere in-between.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes