días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Second Language Identity: Awareness, Ideology, and Assessment in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781107173132

Second Language Identity: Awareness, Ideology, and Assessment in Higher Education (en Inglés)

Paul A. Malovrh; Nina Moreno (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Second Language Identity: Awareness, Ideology, and Assessment in Higher Education (en Inglés) - Paul A. Malovrh; Nina Moreno

Libro Físico

$ 165.430

$ 275.720

Ahorras: $ 110.290

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Second Language Identity: Awareness, Ideology, and Assessment in Higher Education (en Inglés)"

Increasing globalization presents both challenges and opportunities to the higher education sector. This pioneering book shows how interaction between the two fields of foreign language pedagogy and second language acquisition (SLA) can facilitate more effective language development at an advanced level. Establishing a new research agenda to describe, assess, and study high-level language use, it uses mixed-methods analyses within a sociocognitive framework to explore constructs such as second language (L2) identity and critical language awareness as essential components of multilingualism and global citizenship. It approaches L2 advancedness from multiple perspectives, examining the L2 learner and their understanding of advanced language use, highlighting individual differences among foreign-language professionals regarding high-level language use, positing the need for unified departmental missions, and analysing alternative constructs to assess L2 advancedness. Throughout, analyses of quantitative and qualitative data are used to demonstrate the multiple dimensions of advanced second language use in higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes