Celebramos el día de la felicidad con Emvío a LUKA.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sensemaking in Elementary Science: Supporting Teacher Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.7 x 2.0 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9781138386945
N° edición
1

Sensemaking in Elementary Science: Supporting Teacher Learning (en Inglés)

Davis, Elizabeth A. ; Zembal-Saul, Carla ; Kademian, Sylvie M. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Sensemaking in Elementary Science: Supporting Teacher Learning (en Inglés) - Davis, Elizabeth A. ; Zembal-Saul, Carla ; Kademian, Sylvie M.

Libro Nuevo

$ 169.230

$ 235.040

Ahorras: $ 65.810

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sensemaking in Elementary Science: Supporting Teacher Learning (en Inglés)"

Grounded in empirical research, this book offers concrete pathways to direct attention towards elementary science teaching that privileges sensemaking, rather than isolated activities and vocabulary. Outlining a clear vision for this shift using research-backed tools, pedagogies, and practices to support teacher learning and development, this edited volume reveals how teachers can best engage in teaching that supports meaningful learning and understanding in elementary science classrooms.Divided into three sections, this book demonstrates the skills, knowledge bases, and research-driven practices necessary to make a fundamental shift towards a focus on students' ideas and reasoning, and covers topics such as: An introduction to sensemaking in elementary science; Positioning students at the center of sensemaking; Planning and enacting investigation-based science discussions; Designing a practice-based elementary teacher education program; Reflections on science teacher education and professional development for reform-based elementary science. In line with current reform efforts, including the Next Generation Science Standards (NGSS), Sensemaking in Elementary Science is the perfect resource for graduate students and researchers in science education, elementary education, teacher education, and STEM education looking to explore effective practice, approaches, and development within the elementary science classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes