Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Shocked, Appalled, Dis: How to Write Letters o Complaint That get Results (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1998
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0375701206
ISBN13
9780375701207
N° edición
1

Shocked, Appalled, Dis: How to Write Letters o Complaint That get Results (en Inglés)

Ellen Phillips (Autor) · Vintage Books · Tapa Blanda

Shocked, Appalled, Dis: How to Write Letters o Complaint That get Results (en Inglés) - Ellen Phillips

Libro Físico

$ 16.610

$ 33.220

Ahorras: $ 16.610

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Shocked, Appalled, Dis: How to Write Letters o Complaint That get Results (en Inglés)"

How to get the best of shoddy shops, crooked car-dealerships, and heartless HMOs--without having to hire an attorney.      The Miss Manners of the consumer kvetch shows readers how to go postal, with complaint letters designed to melt the heart and sting the conscience of the most obdurate, negligent, or customer-hostile corporations.  Drawing on her experience as a pen-for-hire for irate consumers--and on the advice of clients, attorneys, and CEOs--Ellen Phillips shows readers:              - Who to write to, what to say, what to ask for  - The names and addresses of over 600 major companies- How to draft personal petitions covering everything from tenant-landlord disputes to workman's compensation- Suggestions on what steps to take to avoid litigation- Consumer Smarts for automobile buyers- How to protect yourself from fraudulent business solicitations- Navigating the courts to ensure the well-being of your family and children- Help in getting proper coverage from your HMO- And--because sometimes the world is on your side--how to write the perfect thank- you note.Delightfully readable, easy to use, and filled with the addresses of hundreds of corporate customer relations offices and state and federal agencies, Shocked, Appalled, and Dismayed! is an essential resource for anyone who wants to reach out and scold somebody.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes