¡Seguimos con los BUSCADAYS: ¡Miles de libros con hasta 80% de dcto!  Ver más

Ingresa tu
Dirección
0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Simulation and Gaming (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.4 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9789535138037

Simulation and Gaming (en Inglés)

Cvetkovic, Dragan (Autor) · Intechopen · Tapa Dura

Simulation and Gaming (en Inglés) - Cvetkovic, Dragan

Libro NuevoOrigen: Reino Unido *
Envío: 7 a 13 días háb.
$ 304.540$ 182.720
-40%
* Costos de importación incluidos en el precio.
Libro Nuevo

Quedan 83 unidades

$ 182.720
Recíbelo entre Jueves 19 de Diciembre y Lunes 30 de Diciembre

Reseña del libro "Simulation and Gaming (en Inglés)"

The book "Simulation and Gaming" discusses the following topics and research areas: game-based methods of problem solution and data processing, analysis, and information mining; educational games and game features, including game characteristics, story, mechanics, and methodology; development of integrated games tasked with helping students in interpreting, translating, and manipulating the field of kinematics through formal presentations; possibility of research integration through real and practical examples and games as well, in the field of physics; analysis of game engines from various aspects such as modularity, performance, and usability; virtual reality (VR) and interaction mechanisms used for three-dimensional (3D) game development; analysis, development, design, implementation, and evaluation of the simulation model in the field of engineering and metallurgy, according to ADDIE model; concept of computational thinking, with an accent on its inclusion in compulsory education; overview of the current prominence of AI simulation based in the gaming leisure industry, mainly for research purposes in the context of gambling and forecasting of online casino patron's churn behavior; innovative modeling and simulation approach using newly proposed advanced game-based mathematical framework, unified game-based acquisition framework, and a set of war-gaming engines to address the challenges for acquisition of future space systems; modification of simulation of a complex system and a physics model through programming, achieved with a block-based programming language.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes