menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Computing and Social Media. Design, Human Behavior and Analytics: 11th International Conference, Scsm 2019, Held as Part of the 21st Hci Intern (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
587
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 3.1 cm
Peso
0.84 kg.
ISBN13
9783030219017

Social Computing and Social Media. Design, Human Behavior and Analytics: 11th International Conference, Scsm 2019, Held as Part of the 21st Hci Intern (en Inglés)

Meiselwitz, Gabriele (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Social Computing and Social Media. Design, Human Behavior and Analytics: 11th International Conference, Scsm 2019, Held as Part of the 21st Hci Intern (en Inglés) - Meiselwitz, Gabriele

Libro Nuevo

$ 100.840

$ 201.670

Ahorras: $ 100.830

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Computing and Social Media. Design, Human Behavior and Analytics: 11th International Conference, Scsm 2019, Held as Part of the 21st Hci Intern (en Inglés)"

This two-volume set LNCS 11578 and 11579 constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Social Computing and Social Media, SCSM 2019, held in July 2019 as part of HCI International 2019 in Orlando, FL, USA. HCII 2019 received a total of 5029 submissions, of which 1275 papers and 209 posters were accepted for publication after a careful reviewing process. The 81 papers presented in these two volumes are organized in topical sections named: Social Media Design and Development, Human Behaviour in Social Media, Social Network Analysis, Community Engagement and Social Participation, Computer Mediated Communication, Healthcare Communities, Social Media in Education, Digital Marketing and Consumer Experience.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes