menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Computing and Social Media: Design, User Experience and Impact: 14th International Conference, Scsm 2022, Held as Part of the 24th Hci Internat (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
675
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 3.6 cm
Peso
0.97 kg.
ISBN13
9783031050602

Social Computing and Social Media: Design, User Experience and Impact: 14th International Conference, Scsm 2022, Held as Part of the 24th Hci Internat (en Inglés)

Meiselwitz, Gabriele (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Social Computing and Social Media: Design, User Experience and Impact: 14th International Conference, Scsm 2022, Held as Part of the 24th Hci Internat (en Inglés) - Meiselwitz, Gabriele

Libro Nuevo

$ 182.050

$ 252.850

Ahorras: $ 70.800

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Computing and Social Media: Design, User Experience and Impact: 14th International Conference, Scsm 2022, Held as Part of the 24th Hci Internat (en Inglés)"

This two-volume set LNCS 13315 and 13316 constitutes the refereed proceedings of the 14th International Conference on Social Computing and Social Media, SCSM 2022, held as part of the 24rd International Conference, HCI International 2022, which took place in June-July 2022. Due to COVID-19 pandemic the conference was held virtually.The total of 1276 papers and 275 posters included in the 40 HCII 2022 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5583 submissions. The papers of SCSM 2022, Part I, are organized in topical sections named: design and user experience in social media and social live streaming; text analysis and AI in social media; social media impact on society and business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes