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portada social innovation, inc.,5 strategies for driving business growth through social change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
0470614501
ISBN13
9780470614501

social innovation, inc.,5 strategies for driving business growth through social change (en Inglés)

Jason Saul (Autor) · Jossey-Bass · Tapa Dura

social innovation, inc.,5 strategies for driving business growth through social change (en Inglés) - Saul, Jason

Libro Nuevo

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Reseña del libro "social innovation, inc.,5 strategies for driving business growth through social change (en Inglés)"

Could Wal-Mart offer a better solution to healthcare than Medicaid? Could GE help reduce global warming faster than the Kyoto protocol? Social Innovation, Inc. declares a new era where companies profit from social change. Leading corporations like GE, Wellpoint, Travelers and Wal-Mart are transforming social responsibility into social innovation and revolutionizing the way we think about the role of business in society. Based on four years of measuring the social strategies of America's leading corporations, Jason Saul lays out the five strategies for social innovation and offers a practical roadmap for how to get started. Explains the fundamental shift in the role of business in society, from social contract to social capital market Identifies the 5 social innovation strategies: submarket products and services, social points of entry, pipeline talent, reverse lobbying, and emotive customer bonding Offers step-by-step guidance for creating economic value through positive social change Social Innovation, Inc. is about making social change work for the business, and in turn staying relevant in the new economy.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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