Hasta 70% Descuento en las Promociones de Verano. VER PROMOCIONES

    portada Social Marketing to Protect the Environment: What Works (libro en Inglés)
    Formato
    Libro físico
    Editorial
    Categoría
    Libros de textos
    Año
    2011
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    237
    Encuadernación
    Tapa blanda
    Peso
    1.00
    Isbn13
    9781412991292
    N° edición
    1

    Social Marketing to Protect the Environment: What Works (libro en Inglés)

    Schultz, Paul Wesley,Lee, Nancy R.,Mckenzie-Mohr, Doug · Sage Pubn Inc

    Libro Nuevo

    $ 75.880

    $ 105.390

    Ahorras: $ 29.510

    28% descuento
    • Estado: Nuevo
    Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
    Recíbelo entre el Miércoles 11 de Marzo y el Jueves 26 de Marzo.

    Reseña del libro

    Behavior change is central to the pursuit of sustainability. This book details how to use community-based social marketing to motivate environmental protection behaviors as diverse as water and energy efficiency, alternative transportation, and watershed protection. With case studies of innovative programs from around the world, including the United States, Canada Australia, Spain, and Jordan, the authors present a clear process for motivating social change for both residential and commercial audiences. The case studies plainly illustrate realistic conservation applications for both work and home and show how community-based social marketing can be harnessed to foster more sustainable communities.

    Opiniones del libro

    ¿Leíste este libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia evaluación.

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes