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portada Social Media: Culture and Identity (Studies in new Media) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781498548595

Social Media: Culture and Identity (Studies in new Media) (en Inglés)

Kehbuma Langmia (Autor) · Lexington Books · Tapa Blanda

Social Media: Culture and Identity (Studies in new Media) (en Inglés) - Kehbuma Langmia

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Social Media: Culture and Identity (Studies in new Media) (en Inglés)"

Social Media: Culture and Identity examines the global impact of social media in the formation of various identities and cultures. New media scholars- both national and international- have posited thought-provoking analyses of sociocultural issues about human communication that are impacted by the omnipresence of social media. This collection examines issues of gender, class, and race inequities along with social media's connections to women's health, cyberbullying, sexting, and transgender issues both in the United States and in some developing countries.

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El libro está escrito en Inglés.
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