días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Theory After the Internet (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.1 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781013289507

Social Theory After the Internet (en Inglés)

Ralph Schroeder (Autor) · Saint Philip Street Press · Tapa Blanda

Social Theory After the Internet (en Inglés) - Schroeder, Ralph

Libro Físico

$ 46.770

$ 77.950

Ahorras: $ 31.180

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 56 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Theory After the Internet (en Inglés)"

The internet has fundamentally transformed society in the past 25 years, yet existing theories of mass or interpersonal communication do not work well in understanding a digital world. Nor has this understanding been helped by disciplinary specialization and a continual focus on the latest innovations. Ralph Schroeder takes a longer-term view, synthesizing perspectives and findings from various social science disciplines in four countries: the United States, Sweden, India and China. His comparison highlights, among other observations, that smartphones are in many respects more important than PC-based internet uses. Social Theory after the Internet focuses on everyday uses and effects of the internet, including information seeking and big data, and explains how the internet has gone beyond traditional media in, for example, enabling Donald Trump and Narendra Modi to come to power. Schroeder puts forward a sophisticated theory of the role of the internet, and how both technological and social forces shape its significance. He provides a sweeping and penetrating study, theoretically ambitious and at the same time always empirically grounded.The book will be of great interest to students and scholars of digital media and society, the internet and politics, and the social implications of big data. This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes