Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sociocultural Psychology and Regulatory Processes in Learning Activity: Contributions of Cultural-Historical Psychological Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
142
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781107105034

Sociocultural Psychology and Regulatory Processes in Learning Activity: Contributions of Cultural-Historical Psychological Theory (en Inglés)

Lynda D. Stone; Tabitha Hart (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Sociocultural Psychology and Regulatory Processes in Learning Activity: Contributions of Cultural-Historical Psychological Theory (en Inglés) - Lynda D. Stone; Tabitha Hart

Libro Nuevo

$ 130.240

$ 260.470

Ahorras: $ 130.230

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sociocultural Psychology and Regulatory Processes in Learning Activity: Contributions of Cultural-Historical Psychological Theory (en Inglés)"

Written by educational researchers and professionals working with children and adolescents in and out of school, this book shows how self-regulation involves more than an isolated individual's ability to control their thoughts and feelings, particularly in a learning environment. By using Vygotsky's cultural-historical psychological theory, the authors provide a unique set of four analytical lenses for a better understanding of how self-regulation, co-regulation, and other-regulation function as a system of regulatory processes. These lenses move beyond a focus on solitary individuals, who self-regulate behavior, to centre on individuals as relational, agential, and contextually situated. As agents, teachers and their students build their learning contexts and are influenced by these self-engineered contexts. This is a dynamic perspective of a social context and underlies the view that regulatory processes are an integral part of a functional system for learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes