Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sport Public Relations and Communication (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
282
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
0.68 kg.
ISBN13
9781138132375
N° edición
1

Sport Public Relations and Communication (en Inglés)

James Skinner (Autor) · Maria Hopwood (Autor) · Paul Kitchin (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Sport Public Relations and Communication (en Inglés) - Hopwood, Maria ; Skinner, James ; Kitchin, Paul

Libro Físico

$ 181.140

$ 301.900

Ahorras: $ 120.760

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sport Public Relations and Communication (en Inglés)"

An increasingly important element of sport business is the management of the myriad of relationships in which sport entities are involved. It is the relationship management aspect of sport which is the unique focus of this book. Sport Public Relations and Communication discusses and reformulates the principles of public relations and communications by demonstrating how they can be successfully applied in practice within a sports context. Features include: discussion customized to apply directly to sports management, thoroughlyexploring the nuances of the field case studies used throughout the book to illustrate the practicalapplication of theory discussion questions to help formulate and articulate defensible argumentsin relation to public relations and communications strategies, forging stronglinks between theory and practice examples used to draw from the authors' extensive experience in North America, the United Kingdom, Europe and Australia and New Zealand, providing a wellrounded and global understanding of the field. This is the first book to explore public relations and communications in the sports industry in a global context. It brings together applicable strategies for the sport management or marketing student, and provides a concise guide to how public relations and communications strategies and principles can be applied to sport management and marketing issues.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes