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portada Stickier Marketing: How to win Customers in a Digital age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780749471088
N° edición
2

Stickier Marketing: How to win Customers in a Digital age (en Inglés)

Grant Leboff (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Stickier Marketing: How to win Customers in a Digital age (en Inglés) - Grant Leboff

Libro Nuevo

$ 60.440

$ 83.940

Ahorras: $ 23.500

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 58 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Stickier Marketing: How to win Customers in a Digital age (en Inglés)"

The internet has revolutionized the way brands interact with their customers. In order to gain customers’ attention and improve their engagement, companies need to provide personalization and become a trusted source of information.Stickier Marketing offers a set of rules for effective communications in the digital age by asking “not what your marketing can do for you, but what your marketing can do for your customer.” Grant Leboff argues that it is not "return on investment" that matters but "return on engagement," not unique sales point (or USP), but customer engagement point (CEP), that will make the difference in today's cluttered marketplace. He covers four areas of CEP, which include partnerships, content, market positioning and emotional selling proposition, and encourages user generated content (UGC).This second edition has been thoroughly updated and includes three new chapters that focus on content, discovery and the mobile revolution.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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