Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Storytime: Young Children's Literary Understanding in the Classroom (Language and Literacy Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
305
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0807748285
ISBN13
9780807748282

Storytime: Young Children's Literary Understanding in the Classroom (Language and Literacy Series) (en Inglés)

Lawrence R. Sipe (Autor) · Teachers College Pr · Tapa Blanda

Storytime: Young Children's Literary Understanding in the Classroom (Language and Literacy Series) (en Inglés) - Lawrence R. Sipe

Libro Nuevo

$ 72.440

$ 120.730

Ahorras: $ 48.290

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 15 de Mayo y el Lunes 20 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Storytime: Young Children's Literary Understanding in the Classroom (Language and Literacy Series) (en Inglés)"

The author draws on his own extensive research in urban classrooms to present a comprehensive, grounded theoretical model of children’s understanding of picture storybooks―the first to focus specifically on young children. Advancing a much broader and deeper theory of literary understanding, the author suggests that children respond in five different ways during picture storybook readalouds; that these responses reveal that children are engaged in different types of literary meaning-making; and that these types of meaning-making are examples of five foundational aspects of literary understanding. Capturing the liveliness of children’s responses, this dynamic volume: Describes picture storybooks as sophisticated aesthetic objects worthy of children’s literary critical abilities. Offers a theory of literary understanding that is relevant to contemporary young children from a wide variety of ethnic, racial, and socioeconomic backgrounds. Includes a wealth of examples of children’s responses to literature and how teachers scaffold their interpretation of stories. Examines the significance of young children’s literary interpretation, factors that influence literary understanding, and implications for practice and further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes