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portada Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
150
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.3 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN
0749460776
ISBN13
9780749460778
N° edición
0003

Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (en Inglés)

Simon Wootton (Autor) · Terry Horne (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (en Inglés) - Wootton, Simon ; Horne, Terry

Libro Nuevo

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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (en Inglés)"

Strategic Thinking: A Step-by-Step Approach to Strategy and Leadership, now in its third edition, takes you step by step through sound strategic thinking by setting out the questions to ask. In the process of answering these questions and thinking through the important issues that they raise, you will learn how to formulate strategies and write clear and concise strategic plans. With new online material to support each step and help strengthen your ability to predict future changes, as well as a new section covering key aspects of leadership and neuroscience, this practical book will enable you to: gain a deeper understanding of your market; forecast where your organization is heading; think critically about proposals; write an effective strategic plan Also including prompt sheets, objectives, action plans and useful summaries, this fully updated third edition is a must-have for all practicing managers and business students. Online supporting resources for this book include downloadable templates including taking strategics decisions, creating strategic knowledge and assessing strategic ability.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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