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portada Strategy for Sustainability: A Business Manifesto (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.3 x 2.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN
142217770X
ISBN13
9781422177709
N° edición
6

Strategy for Sustainability: A Business Manifesto (en Inglés)

Adam Werbach (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Strategy for Sustainability: A Business Manifesto (en Inglés) - Werbach, Adam

5 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
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Reseña del libro "Strategy for Sustainability: A Business Manifesto (en Inglés)"

The definitive work on business strategy for sustainability by the most authoritative voice in the conversation. More than ever before, consumers, employees, and investors share a common purpose and a passion for companies that do well by doing good. So any strategy without sustainability at its core is just plain irresponsible - bad for business, bad for shareholders, bad for the environment. These challenges represent unprecedented opportunities for big brands - such as Clorox, Dell, Toyota, Procter & Gamble, Nike, and Wal-Mart - that are implementing integral, rather than tangential, strategies for sustainability. What these companies are doing illuminates the book's practical framework for change, which involves engaging employees, using transparency as a business tool, and reaping the rewards of a networked organizational structure. Leave your quaint notions of corporate social responsibility and environmentalism behind. Werbach is starting a whole new dialogue around sustainability of enterprise and life as we know it in organizations and individuals. Sustainability is now a true competitive strategic advantage, and building it into the core of your business is the only means to ensure that your company - and your world - will survive.

Opiniones del libro

Sofia CarrascoLunes 13 de Septiembre, 2021
Compra Verificada

" Excelente y claro libro sobre aspectos de sostenibilidad en las empresas, da una mirada más amplia que la solamente ambiental. "

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