Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to The Maltese Falcon by Dashiell Hammett (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.9 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9781645420767
N° edición
0003

Study Guide to The Maltese Falcon by Dashiell Hammett (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to The Maltese Falcon by Dashiell Hammett (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Físico

$ 16.760

$ 27.940

Ahorras: $ 11.180

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to The Maltese Falcon by Dashiell Hammett (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Dashiell Hammett's The Maltese Falcon, who is considered one of the best detective-story writers in America. As an author of action-detective novels, Hammett wrote legendary characters which were eventually turned into movie, radio, and TV drama figures. Moreover, his work explored complex themes such as logic prevailing over crime and the place of order in human life. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Hammett's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes