Compartir
studying mobile media (en Inglés)
Larissa Hjorth
(Ilustrado por)
·
Ingrid Richardson
(Ilustrado por)
·
Jean Burgess
(Ilustrado por)
·
Routledge
· Tapa Dura
studying mobile media (en Inglés) - Hjorth, Larissa ; Burgess, Jean ; Richardson, Ingrid
$ 180.380
$ 360.750
Ahorras: $ 180.370
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 17 de Mayo y el
Viernes 24 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "studying mobile media (en Inglés)"
The iPhone represents an important moment in both the short history of mobile media and the long history of cultural technologies. Like the Walkman of the 1980s, it marks a juncture in which notions about identity, individualism, lifestyle and sociality require rearticulation. this book explores not only the iPhone's particular characteristics, uses and "affects," but also how the "iPhone moment" functions as a barometer for broader patterns of change. In the iPhone moment, this study considers the convergent trajectories in the evolution of digital and mobile culture, and their implications for future scholarship. Through the lens of the iPhone-as a symbol, culture and a set of material practices around contemporary convergent mobile media-the essays collected here explore the most productive theoretical and methodological approaches for grasping media practice, consumer culture and networked communication in the twenty-first century.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.