Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Supporting Patients Living With Dementia During a Pandemic: Digital Theatre and Educational Spaces (Education Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781915271037

Supporting Patients Living With Dementia During a Pandemic: Digital Theatre and Educational Spaces (Education Studies) (en Inglés)

Nicola Abraham (Autor) · Ma Victoria Ruddock (Autor) · Janise Hurtig (Ilustrado por) · Lived Places Publishing · Tapa Blanda

Supporting Patients Living With Dementia During a Pandemic: Digital Theatre and Educational Spaces (Education Studies) (en Inglés) - Abraham, Nicola ; Ruddock, Ma Victoria ; Hurtig, Janise

Libro Nuevo

$ 42.070

$ 58.430

Ahorras: $ 16.360

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 97 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Supporting Patients Living With Dementia During a Pandemic: Digital Theatre and Educational Spaces (Education Studies) (en Inglés)"

How did a group of higher education applied theatre placement students learn to connect with patients living with dementia, in an acute hospital setting, during a global pandemic? How did they navigate the liminal spaces of inhabiting a virtual space while striving for real-life presence and an equality of learning and knowledge exchange?In this book, authors and project leaders Dr Nicola Abraham PhD and Ma. Victoria Ruddock BSN present narratives and anecdotal examples of how the COVID-19 pandemic impacted the learning of these placement students and how they adapted the learning expectations of the project in order to account for the liminality of combining virtual and in-person space inhabitation.Through stories and reflections from the project the authors explore the meaning of a pedagogy of reciprocity and ways of navigating uncertainty. They discuss the essential need for horizontal team structures to enhance learning experiences and consider the uses of transmedia communication tools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes