Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Tao of Innovation, The: Nine Questions Every Innovator Must Answer (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.1 x 16.8 x 1.5 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9781783266203

Tao of Innovation, The: Nine Questions Every Innovator Must Answer (en Inglés)

Teng-Kee Tan (Autor) · Hsien-Yeang Seow (Autor) · Toyofuku Sue-Tze Tan (Autor) · Imperial College Press · Tapa Dura

Tao of Innovation, The: Nine Questions Every Innovator Must Answer (en Inglés) - Seow, Hsien-Yeang ; Tan, Toyofuku Sue-Tze ; Tan, Teng-Kee

Libro Físico

$ 40.900

$ 81.790

Ahorras: $ 40.890

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Tao of Innovation, The: Nine Questions Every Innovator Must Answer (en Inglés)"

The Tao of Innovation is the first book to blend Eastern philosophy with tried-and-true innovation strategies. It presents a holistic, intuitive and practical approach to developing game-changing innovation.Having over 30 years of real-world global corporate, entrepreneurial, and consulting experience, and more than 10 years of teaching innovation and entrepreneurship to thousands of students in the East and West, the authors have distilled the most influential thinking on innovation into a holistic set of nine key innovation questions that every innovator must answer throughout the innovation cycle. These provocations apply to any business or organization and illuminate fundamental principles and practices of successful innovation. The Tao of Innovation's use of nature's fundamental elements and the yin-yang's balance of opposing forces as metaphors, provide simple ways to navigate the complexities of business and innovation. They blend art, science, and Eastern and Western philosophies of what it takes to be an innovator.This book is written for individuals who have a passion for initiating change but struggle to find a process or methodology that helps them translate their dream into practical action steps that will get them through implementation. It aims to help organizations of all types proactively stay ahead in a rapidly changing world and change the world for the better.In short, this book is a fresh East-meets-West approach to innovation, helping readers develop a strategy to implement real change and ultimately achieve their innovation dream.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes