Promos de Junio con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Agency and Policy Response in English Language Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138604544
N° edición
1

Teacher Agency and Policy Response in English Language Teaching (en Inglés)

Ng, Patrick C. L. ; Boucher-Yip, Esther F. (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teacher Agency and Policy Response in English Language Teaching (en Inglés) - Ng, Patrick C. L. ; Boucher-Yip, Esther F.

Libro Nuevo

$ 65.140

$ 90.470

Ahorras: $ 25.330

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Agency and Policy Response in English Language Teaching (en Inglés)"

The role of English in the global arena has prompted official language-in-education policy makers to adopt language education policies to enable its citizens to be proficient in English and to access knowledge. Local educational contexts in different countries have implemented English education in their own ways with different pedagogical goals, motivations, features and pedagogies. While much of the research cited in English language planning policy has focused on macro level language policy and planning, there is an increasing interest in micro planning, in particular teacher agency in policy response. Individual teacher agency is a multifaceted amalgam, not only of teachers' individual histories, professional training, personal values and instructional beliefs, but also of how these interact with local interpretations and appropriations of policy.Teacher Agency and Policy Response in English Language Teaching examines the agency of the teacher in negotiating educational reforms and policy changes at the local and national levels. Chapters in the book include: English language teaching in China: teacher agency in response to curricular innovations Incorporating academic skills into EFL curriculum: teacher agency in response to global mobility challenge Teacher agency, the native/nonnative dichotomy, and "English Classes in English" in Japanese high Schools Teacher-designed high stakes English language testing: washback and impact This book will appeal to researcher across all sectors of education, in particular key stakeholders in curriculum and language planning. Those interested in the latest development of English language teaching will also find this book a valuable resource.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes