Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Education for Inclusive Bilingual Contexts (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367631253
N° edición
1

Teacher Education for Inclusive Bilingual Contexts (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Patricia Martínez-Álvarez (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teacher Education for Inclusive Bilingual Contexts (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Patricia Martínez-Álvarez

Libro Nuevo

$ 136.890

$ 228.150

Ahorras: $ 91.260

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Education for Inclusive Bilingual Contexts (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

This text demonstrates how collective reflection can function as a central part of effective teacher preparation for work in inclusive bilingual environments. Through analysis of rich qualitative data, Teacher Education for Inclusive Bilingual Contexts shows how group reflection supports pre-service educators to recognize the intersectional circumstances faced by students and understand their identities beyond the possible confines of disability. This, in turn, engenders reconceptualization of standardized expectations and implicates the educator in developing student agency through individualized use of routine, language, and materials. The author offers cultural historical activity theory and disability studies in education as a basis for dialectal interactions to unearth contradictions and misunderstandings surrounding language acquisition and the learning of emergent bilinguals and highlight the ways in which educators can disrupt oppressive practices through expansive learning opportunities. This insightful volume will be of interest to researchers, scholars, and postgraduate students in the fields of inclusive education and disability studies, bilingual and language education, and teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes