Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781032145877
N° edición
1
Categorías

Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)

Anthony J. Liddicoat (Ilustrado por) · Troy McConachy (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés) - McConachy, Troy ; Liddicoat, Anthony J.

Libro Nuevo

$ 57.180

$ 79.410

Ahorras: $ 22.230

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding (Routledge Studies in Language and Intercultural Communication) (en Inglés)"

This collection argues for the need to promote intercultural understanding as a clear goal for teaching and learning pragmatics in second and foreign language education.The volume sees the learning of pragmatics as a challenging yet enriching process whereby the individual expands their capacity for understanding how meaning making processes influence social relationships and how assumptions about social relationships shape the interpretation and use of language in context. This locates pragmatics within a humanistically oriented conception of learning where success is defined relative to the enrichment of human understanding and appreciation of difference. The book argues that intercultural understanding is not an "add on" to language learning but central to the learner's ability to understand and construct meaning with individuals from diverse linguistic and cultural backgrounds. Chapters analyse teachers' and learners' ways of making sense of pragmatics, how their assumptions about social relationships impact their perceptions of language use, and how reflection on pragmatic judgments opens up possibilities for developing intercultural understanding.This book will be of interest to students and scholars in intercultural communication, language education, and applied linguistics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes