Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Science and Technology in the Early Years (3-7) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138613034
N° edición
0003

Teaching Science and Technology in the Early Years (3-7) (en Inglés)

Dan Davies (Autor) · Christopher Collier (Autor) · Alan Howe (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching Science and Technology in the Early Years (3-7) (en Inglés) - Davies, Dan ; Howe, Alan ; Collier, Christopher

Libro Nuevo

$ 127.070

$ 231.040

Ahorras: $ 103.970

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Science and Technology in the Early Years (3-7) (en Inglés)"

Teaching Science and Technology in the Early Years (3-7) celebrates young children's amazing capabilities as scientists, designers and technologists. Research-based yet practical and accessible, it demonstrates how scientific designing and making activities are natural to young children, and have the potential for contributing to all aspects of their learning.By identifying the scientific and technological concepts, skills and activities being developed, the book enables the reader to make more focused diagnostic observations of young children and plan for how they can help move them forward in their learning. This third edition has been thoroughly updated and features: fresh insights into young children's learning from neuroscience and 'new-materialist' perspectives; a UK-wide perspective on Early Years curricula and how they support the inclusion of science and technology as an entitlement for young children; new case studies of successful, evidence-based Early Years practice, alongside new examples of practical planning for learning, and advice on documenting children's learning stories; an updated chapter on assessing and documenting children's learning, drawing upon findings from the Teacher Assessment in Primary Science (TAPS) project at Bath Spa University. Based on the latest research and first-hand experience, this practical and accessible book is essential reading for Early Years and Primary students on undergraduate, PGCE and Masters-level courses.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes