Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Students With Moderate and Severe Disabilities, Second Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
440
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781462542383
N° edición
2

Teaching Students With Moderate and Severe Disabilities, Second Edition (en Inglés)

Diane M. Browder; Fred Spooner; Ginevra R. Courtade (Autor) · Guilford Press · Tapa Dura

Teaching Students With Moderate and Severe Disabilities, Second Edition (en Inglés) - Diane M. Browder; Fred Spooner; Ginevra R. Courtade

Libro Físico

$ 85.300

$ 155.090

Ahorras: $ 69.790

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Students With Moderate and Severe Disabilities, Second Edition (en Inglés)"

For years the text of choice for developing excellence as a teacher of K–12 students with moderate and severe disabilities, this clearly written work has now been revised and updated. Chapters provide step-by-step procedures for designing standards-based individualized education plans and evaluating and enhancing student progress. Methods and materials for teaching literacy, mathematics, science, and social studies are described in depth. The book also describes effective ways to build functional daily living skills. User-friendly features include extensive vignettes and classroom examples, end-of-chapter application exercises, and reproducible planning and assessment tools. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials in a convenient 8 1/2" x 11" size.   New to This Edition *Reflects important advances in research and evidence-based practice. *Chapter on collaborating with culturally diverse families, plus a stronger multicultural focus throughout. *Chapter on writing instruction. *Two additional chapters on reading and math, ensuring coverage of both foundational and grade-aligned skills. *Increased attention to students with autism spectrum disorder and to uses of technology.  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes