Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Technology's Child: Digital Media’S Role in the Ages and Stages of Growing up (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
20.6 x 14.2 x 3.3 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9780262046961

Technology's Child: Digital Media’S Role in the Ages and Stages of Growing up (en Inglés)

Katie Davis (Autor) · MIT Press · Tapa Dura

Technology's Child: Digital Media’S Role in the Ages and Stages of Growing up (en Inglés) - Davis, Katie

Libro Nuevo

$ 30.250

$ 50.410

Ahorras: $ 20.160

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Technology's Child: Digital Media’S Role in the Ages and Stages of Growing up (en Inglés)"

How children engage with technology at each stage of development, from toddler to twentysomething, and how they can best be supported. What happens to the little ones, the tweens, and the teenagers, when technology--ubiquitous in the world they inhabit--becomes a critical part of their lives? This timely book brings much-needed clarity to what we know about technology's role in child development. Better yet, it provides guidance on how to use what we know to help children of all ages make the most of their digital experiences. From toddlers who are exploring their immediate environment to twentysomethings who are exploring their place in society, technology inevitably and profoundly affects their development. Drawing on her expertise in developmental science and design research, Katie Davis describes what happens when child development and technology design interact, and how this interaction is complicated by children's individual characteristics and social and cultural contexts. Critically, she explains how a self-directed experience of technology--one initiated, sustained, and ended voluntarily--supports healthy child development, especially when it takes place within the context of community support. Children's experiences with technology--their "screen time" and digital social relationships--have become an inescapable aspect of growing up. This book, for the first time, identifies the qualitative distinctions between different ages and stages of this engagement, and offers invaluable guidance for parents and teachers navigating the digital landscape, and for technology designers charting the way.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes