Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Temperament: Infancy Through Adolescence the Fullerton Longitudinal Study (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
279
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9781461349532

Temperament: Infancy Through Adolescence the Fullerton Longitudinal Study (en Inglés)

Diana Wright Guerin (Autor) · Allen W. Gottfried (Autor) · Pamella H. Oliver (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Temperament: Infancy Through Adolescence the Fullerton Longitudinal Study (en Inglés) - Guerin, Diana Wright ; Gottfried, Allen W. ; Oliver, Pamella H.

Libro Nuevo

$ 137.910

$ 250.740

Ahorras: $ 112.830

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Temperament: Infancy Through Adolescence the Fullerton Longitudinal Study (en Inglés)"

"Your good nature will bring you much happiness." -Peking Noodle Co. We began this book with the belief that there are individual differences in tempera- ment that impact the trajectory of the course of development. At a particular point in time, the impact may be small, but over time the effect of these small tweaks may come to be associated with significant and meaningful differences in our indi- vidual destinations. In this book, we examined the relations between temperament and various domains of development as well as the home and family environ- ment to document the short- and long-term sequelae of various temperamental characteristics to test this belief. It takes a certain temperamental profile to complete a collaborative longitu- dinal research project spanning two decades. Especially during the project's early years, when we were directly assessing the development of over 100 children twice yearly and visiting their homes, high activity level was required. Our biological rhythms were constantly disrupted as we worked to complete data coding (we used punch cards then!) and checking before the next wave of assessments began. We learned to approach new problems and tasks with intensity, to be adaptable when appointments had to be rescheduled, to be sensitive to changes in our study families' situations, and that a positive mood is essential. We were not easily distracted from our goal of following the study participants through high school completion, and our persistence has made all the difference.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes