Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada test better, teach better,the instructional role of assessment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
174
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.2 x 15.3 x 1.0 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN
0871206676
ISBN13
9780871206671

test better, teach better,the instructional role of assessment (en Inglés)

W. James Popham (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

test better, teach better,the instructional role of assessment (en Inglés) - Popham, W. James

Libro Nuevo

$ 26.380

$ 52.760

Ahorras: $ 26.380

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "test better, teach better,the instructional role of assessment (en Inglés)"

The right kinds of tests, correctly applied, can help every teacher become a better teacher. But unless you know the nuts and bolts of effective test design and application, you may be collecting the wrong data; misinterpreting data; and drawing off-base conclusions about what students know and can do, what to teach next, and how effective your instruction has been.In Test Better, Teach Better, assessment expert W. James Popham explores the links between assessment and instruction and provides a jargon-free look at classroom and large-scale test construction, interpretation, and application. Featuring sample items, testing tips, and recommended resources, this "crash course" in instructionally focused assessment includes* The four types of instructional decisions that testing will illuminate.* What you really need to know about measurement concepts like validity, reliability, and bias.* The advantages and disadvantages of various test formats and experience-based rules for creating great items in each. * The benefits of assessing student affect and guidelines for doing it in your own classroom. In addition, Popham offers practical advice for dealing with today's myriad testing targets and explains how standards-based achievement tests currently don't (but could) provide both accountability evidence and useful instructional information.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes