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portada Textual Poachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
424
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415533295
ISBN13
9780415533294
N° edición
2

Textual Poachers (en Inglés)

Henry Jenkins (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Textual Poachers (en Inglés) - Henry Jenkins

Libro Físico

$ 58.370

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Textual Poachers (en Inglés)"

The twentieth anniversary edition of Henry Jenkins’s Textual Poachers brings this now-canonical text to a new generation of students interested in the intersections of fandom, participatory culture, popular consumption and media theory. Supplementing the original, classic text is an interview between Henry Jenkins and Suzanne Scott in which Jenkins reflects upon changes in the field since the original release of Textual Poachers. A study guide by Louisa Stein helps provides instructors with suggestions for the way Textual Poachers can be used in the contemporary classroom, and study questions encourage students to consider fan cultures in relation to consumer capitalism, genre, gender, sexuality, and more.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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