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portada The Blueprint for Strategic Advertising: How Critical Thinking Builds Successful Campaigns (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780765646583
Categorías

The Blueprint for Strategic Advertising: How Critical Thinking Builds Successful Campaigns (en Inglés)

Margo Berman (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Blueprint for Strategic Advertising: How Critical Thinking Builds Successful Campaigns (en Inglés) - Margo Berman

Libro Físico

$ 70.270

$ 117.110

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Blueprint for Strategic Advertising: How Critical Thinking Builds Successful Campaigns (en Inglés)"

The Blueprint for Strategic Advertising’s step-by-step approach takes a comprehensive and exclusive look into the strategic use of visual, verbal, social media, integrated, and global of advertising communication. Its deconstructive process analyzes one aspect at a time, creating an invaluable research tool that students, professors, small business owners and entrepreneurs will refer to, time and again. This useful guide will concentrate on how strategy is integrated into visual and verbal ideation. Berman’s compact, content-rich guide offers chapters detailing social media, user-centered interactive advertising, and presentation strategy, closing with the creation of a "blueprint" to strategizing globally. Features include a handy reference guide to powerful strategizing, an exploration of strategies for myriad media and messaging vehicles, and an examination of the strategic implementation of the visual and verbal union. This guide will be useful to students in advertising, marketing, and business courses as well as advertising professionals and entrepreneurs, outside the classroom.

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El libro está escrito en Inglés.
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