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portada The Come Back Effect: How Hospitality can Compel Your Church's Guests to Return (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 13.7 x 1.5 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9780801075780

The Come Back Effect: How Hospitality can Compel Your Church's Guests to Return (en Inglés)

Jonathan Malm (Autor) · Jason Young (Autor) · Andy Stanley (Prefacio de) · Baker Books · Tapa Blanda

The Come Back Effect: How Hospitality can Compel Your Church's Guests to Return (en Inglés) - Young, Jason ; Malm, Jonathan ; Stanley, Andy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Come Back Effect: How Hospitality can Compel Your Church's Guests to Return (en Inglés)"

The key to growth as a church, youth ministry, or a business is getting first-time guests to come back. And as any good manager of a hotel, a store, a restaurant, or an attraction knows, the key to getting guests to come back is not actually the rooms or the product or the food itself; it's how guests feel when they're there. It's about hospitality. No matter how much effort and time we spend on excellence--stirring worship time, inspiring sermons, a good coffee blend in the foyer--what our guests really want when they come to our churches is to feel welcome, comfortable, and understood.Written by a church consultant and a hospitality expert, The Come Back Effect shows church, ministry, and even business leaders the secret to helping a first-time guest return again and again. Through an engaging, story-driven approach, they explain how service and hospitality are two different things, show how Jesus practiced hospitality, and invite leaders to develop and implement changes that lead to repeat visits and, eventually, to sustained growth.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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